.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاص70 درصد تسهيلات بانك توسعه تعاون به تعاوني‌ها

رئيس بانك توسعه تعاون استان مازندران گفت: 70 درصد تسهيلات بانك توسعه تعاون به تعاوني‌ها اختصاص مي‌يابد.

عليرضا اكبري در گفتگو با خبرنگار فارس در ساري اظهار داشت: صندوق تعاون از سال 74 در مازندران شروع به فعاليت كرد و تا پنج ماهه نخست امسال 12 هزار ميليارد ريال تسهيلات به شركت‌هاي بخش تعاون پرداخت كرد.
وي افزود: در دولت نهم حدود 800 ميليارد ريال اعتبار به بخش تعاون اختصاص پيدا كرد.
رئيس بانك توسعه تعاون استان مازندران اظهار داشت: 20 شعبه صندوق تعاون در كشور فعاليت داشتند كه با مصوبه هيئت وزيران و تصويب مجلس صندوق تعاون به بانك توسعه تعاون تغيير نام پيدا كرد.
وي ادامه داد: از ابتداي شهريور سال جاري بانك توسعه تعاون به صورت رسمي كار خود را با هدف فراهم كردن بستر مناسب براي توسعه مشاركت بخش غيردولتي در فعاليت‌هاي اقتصادي با اولويت بخش تعاون به كار خود ادامه داد.
اكبري تصريح كرد: تخصيص منابع و كمك به تأمين سرمايه كارآفرينان و افراد جوياي كار به منظور ايجاد اشتغال جديد و حمايت به بنگاه‌هاي اقتصادي موجود و توسعه آنان به منظور حفظ و بهبود اشتغال از اهداف مهم بانك توسعه تعاون است.
وي خاطرنشان كرد: با حمايت بانك توسعه تعاون فرصت‌هاي شغلي جديد ايجاد شده و ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي بخش تعاون در سطح ملي و بين المللي ارتقا مي‌يابد.
رئيس بانك توسعه تعاون استان با اشاره به اينكه دولت توجه زيادي به امر تعاون و تشكيل تعاوني‌هاي صنفي متعددي را دارد، خاطرنشان كرد: دولت براي سرمايه اوليه بانك توسعه تعاون مبلغ 500 ميليارد تومان از محل حساب ذخيره ارزي براي تأمين منابع سرمايه‌اي بخش تعاون به اين بانك اختصاص داد.
وي بانك توسعه تعاون را صددرصد دولتي دانست و گفت: اين بانك بر اساس سياست‌هاي اجرايي مقام معظم رهبري در جهت ارتقاي بخش تعاون در اقتصاد كشور گام بر مي‌دارد.
اكبري يادآور شد: صندوق تعاون با تشكيل بانك توسعه تعاون به صندوق ضمانت از سرمايه‌گذاران بخش تعاون فعاليت خود را ادامه مي‌دهد.
وي با بيان اينكه تمام تعاوني‌هاي مسكن مهر از محل اعتبارات صندوق تعاون حمايت مي‌شوند، تصريح كرد: تسهيلات صندوق تعاون به مسكن مهر در بافت فرسوده و احداث مسكن مهر 99 ساله تعلق مي‌گيرد كه در برخي از شهرستان‌ها در حال انعقاد قرارداد مسكن مهر با بانك توسعه تعاون است.
اكبري ادامه داد: با توجه به اينكه صندوق تعاون به بانك تبديل شده است و اعتبارات كلاني به بانك براي حمايت از تعاوني‌ها اختصاص پيدا مي‌كند در ساخت مسكن مهر شاهد رشد چشمگيري خواهيم بود.
اكبري يكي از اهداف مهم گسترش بانك توسعه تعاون را رسيدن به سهم 25 درصدي مقرر شده تا پايان برنامه پنجم دانست و خاطرنشان كرد: هم اكنون سهم بخش تعاون در مازندران پنج درصد است.
رئيس بانك توسعه تعاون استان استان در پايان سخنانش گفت: بانك توسعه تعاون با تمام توان خود در تمام بخش‌هاي اقتصادي اعم از كشاورزي، صنعت و معدن، بهداشت و درمان، فرهنگي، جهانگردي و صادرات و واردات خدمات ارزنده‌ايي را ارائه خواهد داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.55 seconds.